HİZMETLER
BAKIM VE DESTEK HİZMETLERİ

Artan uzmanlık çeşitliliği ve artan uzmanlık gereksinimi, kurumların belirli uzmanlık alanlarında kurum dışından destek almasını gerekli kılmaktadır. İstanbul Pazarlama olarak, müşterilerimize istenilen Hizmet Seviyesinde aşağıdaki uzmanlık alanlarında , Teknik Destek Hizmeti sunmaktayız:

  • IBM AIX, Linux, Windows İşletim Sistemleri
  • IBM HACMP, MS Cluster, Linux Cluster Kümeleme Yazılımları
  • IBM Storage Manager yazılımı ve SAN Switch
  • IBM TSM (Tivoli Storage Manager) Yedekleme Yazılımı
  • IBM CommonStore for Notes/Exchange Arşivleme Yazılımı
  • IBM GPFS (General Parallel File System) yazılımı


Bu hizmetler iligili sertifikalara sahip, deneyimli uzmanlarımız tarafından sağlanır. Önerilen başlıca Hizmet Seviyeleri şunlardır :

  • Arıza durumunda, yerinde ve/veya uzaktan destek hizmeti (5/8 veya 7/24)
  • Yukarıdaki hizmet içeriğine ilave olarak, önceden belirlenen günlerde müşteri yerinde performans analizi, sistem loglarının incelenmesi, fix/patch danışmanlığı, kapasite planlaması vs. gibi hizmetler
  • Release/versiyon yükseltme planlama, danışmanlık ve uygulama hizmetleri

Bu hizmetler arıza durumunda (per call) veya yıllık destek anlaşmaları satın alınabilir.